Gretl logo
Stoere man met vlees in zijn hand in groene rook gehuld

Burn the bullshit

Gewoon de beste Kamado’s voor gloeiend goeie prijzen

2 beachflags met groene vlammen

Barbecue XXL levert kwaliteitsproducten tegen een scherpe prijs. Zonder Poespas, want ze houden niet van ‘gladde verkoopverhalen’. Ben jij een BBQ master en ga je voor het echte werk? Laat je dan niet roosteren door verkoop prietpraat. Maar ga naar Barbecue XXL want daar krijg je eerlijk en bullshitvrij advies. Wil je wat te kiezen? Ontdek the full package. Van kamado barbecues tot buitenkeukens en accessoires. Big Green Egg, Monolith, The Bastard en rijen andere crazy shit, ze hebben het allemaal. Met prijzen zo scherp als een scheermes. Hoe dat kan? Barbecue XXL is gewoon het gevolg van een vurige BBQ passie.

De flinke dosis lef en het openlijk anders durven zijn, ligt aan de grondslag van vlammend branddesign. Slaat de vonk al over?

Geef mijn merk ook extra pit!
Advertentie voorbeeld op zwarte achtergrond met groene vlammen
Hand met mobiel en social media post
Laptop op tafel met openingsscherm webshop
Emailing voorbeeld met groen vlammend hart

Geen lef, geen succes!

Doen wat al eerder is gedaan lijkt lekker safe. Gewoon op de gebaande paden blijven, dat heeft voor andere producten en diensten immers ook wel gewerkt. Om uit die valkuil te klimmen heb je een meterslange ladder nodig. Geen durf betekent meestal geen successtory. Je kunt natuurlijk ook vele euro’s in je campagne pompen, zodat iedereen jouw boodschap wel moet slikken. Heb je geen droombudget, dan komt het nog meer aan op creativiteit. Ik hoor je al denken: Creatieve communicatie is leuk, maar levert dat nou echt resultaten op? Dan heb ik een eyeopener voor je: diverse onderzoeken tonen aan dat dit zeker wel zo is! Nu is creativiteit uiteraard niet het doel van je campagne maar het middel. Uiteraard gaan we eerst doelen bepalen. Wat moet de campagne jouw merk brengen? Meer sales? Meer naamsbekendheid? Of moeten we zelfs iets glad trekken en is er sprake van damage control?

Vandaar uit gaan we verder met doelgroep inzichtelijk maken en kijken waar we die het beste kunnen bereiken en met welke middelen en met welke boodschap? Mail me gerust als je op zoek bent naar een campagne met stopping power. Als je durft 😉

Meer cases