Gretl logo
Groene achtergrond met roze stippen en robot

Niet moeilijk doen als het Pienter kan!

Eigenwijs creatief, maar Drents nuchter online marketing bestieren

Groen blikje met 0 procent bier

Als je als eigenzinnige online club het liefst de platgetreden marketingpaden voorbij loopt. Klanten ‘gewoon’ de pienterste oplossing voor hun online marketing vraagstukken wil bieden. Geen doorsnee advies geeft, maar echt iets anders levert. Vanuit een Drents nuchtere mentaliteit, met een flinke dosis positiviteit en volle focus op het doel!

Pienter is een club waar je niet werkt met dienstverleners maar echte mensen met hun een eigen kleur en persoonlijk karakter. Die nieuwsgierig zijn en juist ‘aan gaan’ als ze samen met jou en een rugzak vol gezond verstand en online vernuft op pad gaan. Van de gebaande paden durven af te wijken en altijd vol ervoor gaan. Kijk dit merkverhaal moeten we uitdragen en onderstrepen met een eigenzinnige huisstijl die het Pientere DNA onderstreept. Kijk. En daar kom ik dan kijken 😉

Vertel me meer over deze case
Vergaderkamer met tv scherm
Vergaderruimte met groene moswand
3 ipads met website pagina's
Biervilten met tekst

Is jouw merk onderscheidend?

Heb je helder welke positie jouw bedrijf/merk inneemt in jouw branche? Ben je onderscheidend in je aanbod en/of dienstverlening? En zo ja denk je dat de doelgroep dit ook zo ervaart? Past je uitstraling bij je merkverhaal? Zijn merk- en kernwaarden voelbaar voor zowel medewerkers als klanten?

Wat een vragen zul je denken! Maar wel cruciaal als je een heldere ‘positie in de markt’ wil claimen. Merkpositionering gaat over een diepere verbinding tussen merk/organisatie en doelgroep(en). De plek die jouw merk inneemt in het hoofd en hart van mensen. Het liefst een betekenisvolle en onvervangbare unieke plek. Zo’n specifieke plek claimen vereist hele scherpe keuzes in hoe je gezien wilt worden en bekend wilt staan. Focus is key! Hoe scherper de belofte is die je met jouw organisatie maakt, hoe beter je mensen helpt om jouw merk in het juiste ‘hokje’ te plaatsen. Tja we houden niet van hokjesdenkers, maar ons brein werkt nu eenmaal zo. Zin om eens over jouw merk te babbelen?

Meer cases